Quin és el millor moment per treure el bolquer??
mayo 13, 2015Que ens espera a començar a P3?
mayo 27, 2015Estem a l’època de l’any que ja han començat a no deixar-nos viure els mosquits.
Sobretot els infants petits, ho pateixen més que nosaltres els adults.
Quan els piquen els mosquits als nens / nenes, es rasquen , i es provoquen ferides, que a vegades es poden infectar , inclòs per arribar a prendre antibiòtic.
[spacr height=»20″][spacr height=»20″]
[kioken_simage img_file=»809″ img_size=»thumbnail» img_stretch=»yes» animate=»yes» animation=»fadeInRight» offsetk=»500″ delay=»100″ speed=»800″]
[custom_heading thetitle=»Com podem evitar això??» tcolorselect=»txt_secolor» titcolor=»#353535″ titstyle=»default» animate=»yes» animation=»fadeInRight» delay=»100″ speed=»800″]
[spacr height=»20″]
Ni han molts productes al mercat: làmpades contra mosquits ( que no són gaire eficients si s’obre i tanca la porta o la finestra), etc. Les làmpades només són eficients en espais tancats.
[custom_heading thetitle=»Però si sortim fora al carrer, que fem?» tcolorselect=»txt_maincolor» titcolor=»#353535″ titstyle=»default» animate=»yes» animation=»fadeInRight» delay=»100″ speed=»800″]
Una cosa que ara està molt de moda és: la polsera contra mosquits que es compra a la farmàcia. Un consell: No serveix per res!! Si la poseu a la mà, li picaran el peu. A part d’això , és molt perillosa, perquè la pastilla que porta es pot treure amb facilitat, i els nens/ nenes s’ho fiquen a la boca. Els infants corren doble perill amb la pastilla: s’ho pot empassar, o xuclar tot el producte químic que porta.
[kioken_simage img_file=»813″ img_size=»thumbnail» img_stretch=»yes» animate=»yes» animation=»fadeInRight» offsetk=»500″ delay=»100″ speed=»800″]
[spacr height=»40″]
Per experiència, el més efectiu de tot, són els polvoritzadors anti mosquits, que es posen directament a la pell.
S’ha d’ untar bé, tota la zona que està a l’aire ( mans , peus, coll, a la cara millor que no) amb el producte, dos cops al dia, i inclòs abans d’anar a dormir, i ja veureu com no els tornen a picar.
[kioken_simage img_file=»817″ img_size=»thumbnail» img_stretch=»yes» animate=»yes» animation=»fadeInRight» offsetk=»500″ delay=»100″ speed=»800″]
[spacr height=»20″]
Teniu en compte que: pels infants petits heu de comprar de la farmàcia productes específics per la seva edat.
L’únic que heu de tenir present és la constància! No us oblideu de posar-lo cada dia, durant l’estiu.
[spacr height=»20″]
Si coneixes alguna persona amb aquests dubtes, pots ajudar-la i compartir aquest article amb els teu contacte en Facebook, el teus grups en LinkedIN,en Twitter, Google+ o el teu blog.
[spacr height=»20″]